5 תשובות
אני לא הייתי רוצה
זה היה מוריד לי ממנו כנראה
הייתי רק מאפרת אותו
אבל אני מניחה שאני צריחה קודם חבר אופס
ממש לא, כי הוא הבן זוג שלי וה~גבר~ שלי.
שואל השאלה:
אני מתכוון לידיד
אנונימי
^כן, לא הייתה לי בעיה אם הייתי טובה באיפור נניח.