26 תשובות
מה הבעיה בזה? כולנו בני אדם.
אני לא
^^ בידיוק
אני לא מתחיל אבל הוא צודק
אני לא מתחיל אבל הוא צודק
מסתבר שהבנות הסטיפסיות שוות יותר
אנונימי
מצטרפת לשאלה
לא יודעת אבל בחוקי האתר יש איסור להכרויות עם אנשים פה
אנשים חולים
פשוט חוסמים
זה מגעיל שכל אחד מתחיל פה עם כל אחד
זה מגעיל שכל אחד מתחיל פה עם כל אחד
אנונימי
כי זה מצחיק
^^^^להפך, האתר נועד בשביל זה
שואל השאלה:
לא נראה לי המטרה של סטיפס זה להתחיל עם אנשים
לא נראה לי המטרה של סטיפס זה להתחיל עם אנשים
אנונימית
למה דווקא יש פה זוגות..
לא להתחיל, להכיר
שואל השאלה:
ואם כן תתחילו יפה ואל תטרידו אותי
ואם כן תתחילו יפה ואל תטרידו אותי
אנונימית
^לא, האתר נועד לעזור לבני נוער ונותן אפשרות לשאול שאלות אנונימיות ואתה מוזמן לקרוא את חוקי האתר, יש איסור להיכרות בסטיפס למרות שאף אחד לא שם על זה
אם מישהו מטריד אותך תדווחי על זה למערכת סטיפס
בבקשה תדווחי זה חשוב
יש בנות ובנים שנשברים מהאתר הזה נפשית בגלל מקרים כאלה
בבקשה תדווחו
בבקשה תדווחי זה חשוב
יש בנות ובנים שנשברים מהאתר הזה נפשית בגלל מקרים כאלה
בבקשה תדווחו
אנונימי
פשוט תחסמי את מי שהטריד אותך
שואל השאלה:
כן אבל זה נמאס לחסום כל אחד
כן אבל זה נמאס לחסום כל אחד
אנונימית
אין מה לעשות
לחסום ולדווח
לחסום ולדווח
אנונימי
תדווחי גם
שואל השאלה:
וגם זה לא הבעיה שלי הם אלה שלא בסדר
וגם זה לא הבעיה שלי הם אלה שלא בסדר
אנונימית
ברור שזה לא בעיה שלך
ולכן חשוב לדווח עליהם
זה נוגד את חוקי האתר +זה לא חוקי להטריד ברשת במיוחד במקומות עם ילדים כמו סטיפס
ולכן חשוב לדווח עליהם
זה נוגד את חוקי האתר +זה לא חוקי להטריד ברשת במיוחד במקומות עם ילדים כמו סטיפס
אנונימי
תרשמו סטיפס בגוגל פליי
תראו מה התמונות אומרות
תראו מה התמונות אומרות
שואל השאלה:
^^ אעשה את זה
^^ אעשה את זה
אנונימית
כול עוד שזה הדדי משני הצדדים ובהסכמה מלאה בצורה נורמלית כמובן ללא מילים גסות אז זה בסדר אני חושב
אוויי כל כך מצטרפת שאלה
באותו הנושא: