4 תשובות
יצאתי בגיל 27 לדרך עצמאית בלי עבודה...שכרתי דירה וחיפשתי מקום שאני ארגיש טוב איתו (עבודה)..
כמה ימים לאחר מכן העסיקו אותי ואני עובד באותו מקום עד היום.
תעשי את הצעד - אני מאמין שזה יכול להסתדר בסוף.
כמה ימים לאחר מכן העסיקו אותי ואני עובד באותו מקום עד היום.
תעשי את הצעד - אני מאמין שזה יכול להסתדר בסוף.
אומנם אני צעירה ממך ב4 שנים אבל גם אני מרגישה בדיוק כמוך
אני חושבת שהעולם הוא מאוד מלחיץ
וכולם שמים לנו דד ליין לאיזה שלב להיות בו ובאיזה גיל
אבל החיים לא באמת כאלו פשוטים
אני מאמינה שלכל אחד יש את הזמן שלו ואת המקום שלו וזה יותר מבסדר לא להבין דברים או לא לעשות מה שאחרים מצפים ממך
אני גם חשבתי שאצטרך לוותר על החלק בי שהוא עדיין ילדה אבל זה לא ככה בכלל (אני מדלגת ברחוב כשבא לי כן)
אני חושבת שאפשר וצריך למצוא איזון בין החיים ה'אמיתיים' לבין מי שאת
אל תלחיצי את עצמך בגלל שיש לך שבועיים לגיל 26, תנסי למצוא את העבודה/ לימודים/ מסגרת שתתאים לך בהתאם לתנאים שלך
אני חושבת שהעולם הוא מאוד מלחיץ
וכולם שמים לנו דד ליין לאיזה שלב להיות בו ובאיזה גיל
אבל החיים לא באמת כאלו פשוטים
אני מאמינה שלכל אחד יש את הזמן שלו ואת המקום שלו וזה יותר מבסדר לא להבין דברים או לא לעשות מה שאחרים מצפים ממך
אני גם חשבתי שאצטרך לוותר על החלק בי שהוא עדיין ילדה אבל זה לא ככה בכלל (אני מדלגת ברחוב כשבא לי כן)
אני חושבת שאפשר וצריך למצוא איזון בין החיים ה'אמיתיים' לבין מי שאת
אל תלחיצי את עצמך בגלל שיש לך שבועיים לגיל 26, תנסי למצוא את העבודה/ לימודים/ מסגרת שתתאים לך בהתאם לתנאים שלך
יש עמותה שקוראים לה הדספייס שנותנים טיפול קצר מועד בחינם עד גיל 25
אני במצב שלך, נעבור את זה לאט לאט
באותו הנושא: