17 תשובות
המפגרים האלה לא מבינים את העומס האדיר שיהיה להם בשבע בבוקר ביום ראשון בגלל שהם דחו, אז אם יש להם קצת שכל הם יפרסמו ברגע שהמערכת שלהם תתוקן (כלומר יום ראשון באזור הצהריים- אחר הצהריים כזה, אבל זה בתנאי שיש למפקד מיטב שכל)
שואל השאלה:
כן ככה או ככה היה להם עומס ביום ראשון
לא נראה לי שמשנה להם
אבל זה מבאס כי אנחנו צריכים לחכות
כן ככה או ככה היה להם עומס ביום ראשון
לא נראה לי שמשנה להם
אבל זה מבאס כי אנחנו צריכים לחכות
אנונימית
עכשיו העומס יהיה הרבה יותר גדול ממה שהיה מתוכנן, כי אם היינו מקבלים היום, בראשון רק מי שהיה מאוכזב היה חופר להם עכשיו רוב המלשבים הולכים לחפור להם, ואם הם לא מבינים את זה הם הולכים ככ להצטער על זה בראשון מרוב העומס הכל כך עצום שיהיה להם
שואל השאלה:
כן צודקת
אוף
כן צודקת
אוף
אנונימית
גם אני זה ככ ביאס אותי
שואל השאלה:
אוף כל כך רציתי לדעת עכשיו צריך עוד זמן לחכות
אוף כל כך רציתי לדעת עכשיו צריך עוד זמן לחכות
אנונימית
אי אפשר לדעת עם מיטב, סביר להניח שבשש כי הם לא ירצו מלא עומס של פניות
אמרו בטלפון ראשון התקשרתי לברר בדיוק לפני שפירסמו והיא אמרה לי ראשון אבל כמובן שאי אפשר לדעת
אני בכלל לא מאמינה שהייתה להם תקלה באמת
אני בכלל לא מאמינה שהייתה להם תקלה באמת
כן אוף אני רק מחכה להודעה הרשמית
מה התאריך שלך?
מה התאריך שלך?
שואל השאלה:
1.8
שלך?
1.8
שלך?
אנונימית
17.11
שואל השאלה:
מה סימנת גבוה בשאלון העדפות?
מה סימנת גבוה בשאלון העדפות?
אנונימית
משקית תש וכנראה זה מה שיהיה מה איתך?
שואל השאלה:
חובשת ואני לא יודעת אם זה מה שיהיה אבל מקווה שזה מה שיהיה
רציתי גם מדריכת חי"ר אבל ראיתי מישהי שכץבה פה שזה ב1.9 כנראה
טוב מקווה שנקבל רת מה שרצינו! בהצלחה לך!
חובשת ואני לא יודעת אם זה מה שיהיה אבל מקווה שזה מה שיהיה
רציתי גם מדריכת חי"ר אבל ראיתי מישהי שכץבה פה שזה ב1.9 כנראה
טוב מקווה שנקבל רת מה שרצינו! בהצלחה לך!
אנונימית
שואל השאלה:
אז למה את חושבת שלא פירסמו?
אז למה את חושבת שלא פירסמו?
אנונימית
אני חושבת שהם כנראה לא הספיקו לסדר שיבוצים לכולם או היה בעיה עם התאריכים כי לא לכולם נתנו תאריך
אם הייתה תקלה טכנית אז איך שלחו הודעות שיש תקלה?
אם הייתה תקלה טכנית אז איך שלחו הודעות שיש תקלה?
שואל השאלה:
גם אני חשבתי על זה אבל חשבתי שיש מצב שיש מערכת נוספת או משהו כי בכל זאת זה אוטומטי אבל הודעה שונה חכח אחד
בקיצר ניסיתי עדיין קצת מחשיד זה נכון טוב לא נשאר הרבב לעשות חוץ מלחכות
גם אני חשבתי על זה אבל חשבתי שיש מצב שיש מערכת נוספת או משהו כי בכל זאת זה אוטומטי אבל הודעה שונה חכח אחד
בקיצר ניסיתי עדיין קצת מחשיד זה נכון טוב לא נשאר הרבב לעשות חוץ מלחכות
אנונימית
באותו הנושא: