3 תשובות
תחשבי שהמדינה סיכלה עשרות פיגועים בשבועות האחרונים, ככה שהסיכוי שיהיה פיגוע הוא רק יורד ויורד ויש כוננות גבוהה כמעט בכל מקום.
תחשבי חיובי ותיהי ערנית והכל יהיה בסדר :)
תחשבי חיובי ותיהי ערנית והכל יהיה בסדר :)
שואל השאלה:
^תודה רבה
^תודה רבה
אנונימית
ברור שיש את הפחד הזה אבל תחשבי שסכנות תמיד יכולות להיות לצערי, כל מה שהם רוצים זה לעצור לנו את שגרת החיים, אז להפך צריך לא להראות להם שאנחנו מפחדים ושהם הצליחו לסגור אותנו בבתים
תנסי להיות תמיד עירנית וזהירה לסביבה, תהיי יותר עם אנשים ופחות לבד אם את מפחדת 3>
תנסי להיות תמיד עירנית וזהירה לסביבה, תהיי יותר עם אנשים ופחות לבד אם את מפחדת 3>
באותו הנושא: