13 תשובות
הייתי מצלמת ומספרת לכל אדם אפשרי ._.
השאלה היא אם יש לי חתול
הייתי מצלמת
דבר ראשון הייתי מתה כי אני אלרגית
צועק עליו "ג'ורג'!", מרים אותו משם, ומוודא שיש מים בקערה שלו
בוכה
מוציאה אותו מהבית ומביאה לו לאכול
מצלמת
אומר שלום לחתול שלי. הוא עושה את זה
שואל השאלה:
ואחרי זה?^
אנונימי
^^^אחרי זה אני אדע מה יש בעולם הבא אהה
חחח הייתי מצלמת