48 תשובות
כן, את קולטת שכאילו זה יכול להיות גם ילד בן 12
כן.
אנונימית
כן זה חולנייי
כן, בדיוק.
זה הזוי, אבל ככה פועלת שטיפת מוח.
הזוי
אה?
כן,
הזייה
שואל השאלה:
ווטפ היא יותר קטנה ממני
מה קורה במדינה הזאת?!
אנונימית
כן. זה ממש מוזר
אבא שלה ניסה לעצור אותה והתלונן עליה
כאילו
שיגעון
כן
היא בכלל תכננה לעשות פיגוע בירושלים
שואל השאלה:
אז למה היא עשתה בחיפה בסוף?
אנונימית
לא יודעים אבל כן הזוי ממש
כן....
כן, כלבה אמן תישרף חייה
אנונימית
אני לא מעודכנת מה קרה
רגע מה?? מה קרה אנשיםם
שואל השאלה:
אני אוהבת אתכם אתם מצחיקים כאלה
אנונימית
היא הרגה משהו?
שואל השאלה:
היא רק פצעה מישהו
אנונימית
ילדה מוזרה באמאשלי
המציאות העצובה שבני נוער שם כמוך בעזה בשליטת החמאס במקום להתנהג כמו בני נוער טיפוסיים לרוב מתנהגים כמו רוצחים שהורגים אנשים ועושים פיגוע , החינוך של החמאס שם הוא ממש נוראי .
פשוט טירוף, זה מושרש אצלם מגיל כ"כ קטן
אתם רואים כבר מגיל קטן הם מתחילים לשנוא אי אפשר לעשות שלום אי אפשר
כן. הזיה
כן, ככה זה שמטיפים שנאה מגיל צעיר.
בת זונה.
החמאס מלמדים את זה כל שנייה בזמן שאנו מדברים, הילדים לומדים את זה בכל מקום שם בשליטה שלהם, טלוויזיה, חינוך ,בתי ספר, קייטנות זה כמעט מה שהיטלר עשה אז בגרמניה עם הגרמנים שהפך אותם לנצאים, החינוך של אהבת המדינה יותר מדי ולהיות נאצי ואם אתה כמו שהוא חושב שתהיה אז אתה צריך למות והילדים שם למדו את זה מגיל צעיר להיות ככה , אז החינוך שם גרם לזה, זה גם עם החמאס שם והילדים, שאתה מחנך ילד לחינוך כלשהו הוא לומד את זה לאט לאט עד שזה נכנס לו למוח הוא מתעצב להיות כמו מי שמחנך אותו, חינוך דתי או חרדי או חילוני אתאיסטי, נוצרי ומוסלמי, להטבי ,צמחוני וזה, חנך אותו לפי הסוג הזה והוא יהיה ככה, ובכל חינוך יש פגם ודברים רעים לפעמים.
כן, הזוי לגמרי
כן. שרוטה על השכל שלה
כל בנות החמש עשרה חשבו לאחרונה אולי להיות חלק מזה היא פשוט יישמה..
בגלל זה צריך לרסס להם חומרי הדברה בכפר
אנונימית
מה מה מה אני לא מעודכנת מה קרה?
אני גרה בחיפה ולא ידעתי על זה מה
מחנכים אותם לזה מגיל 0, מה חשבתם שיקרה.

לא כל ערבי מחבל, אבל כל מחבל הוא ערבי.
מה קרה באמת
ומתי ?
כן
ימח שמה אמן
זה מראה איזה חינוך ילדים שם מקבלים שבגיל כזה הם נהיים רוצחים
ברור שאפשר לעשות שלום איתם.^
לא כל ערבי הוא מחבל.
לדעתי יש צורך לשים את המחבלת במאסר עולם..
אבל תקשיבו אתם צריכים להבחין בשוני בין ערבים טובים למחבלים.
הפלסטינים רוצים לעשות שלום איתנו.
compass
אותו החינוך שביביסטים מקבלים
שנאה לערבים ורצון לתת להם עונש מוות!! אפשר להפוך הכל גם לצד של היהודים
הלוואי שככה היינו מחונכים לאידיאולוגיה שלנו ושל כל אחד מאיתנו.
לשנוא ערבים זה מצדק
אנונימי
מוצדק
אנונימי
לא כולם ביבסיטטים
לא כולם שונאים אתכם, הם פשוט לא בטוחים בכם וכועסים על רובכם בגלל הבגידות ופיגועים. תחשוב גם על הצד השני פה. אף אחד לא מושלם. אנשים חיים מפחד ממוסלמים בגלל מחבלים קיצונים ופיגועים.
"לא כל ערבי מחבל, אבל כל מחבל הוא ערבי." התכוונת מוסלמי? כי יש המון מוסלמים שהם לא ערבים. בכל מקרה יגאל אמיר היה יהודי
אנונימית
זה לא היה מחבל?
רגע מה היה עוד פיגוע?
לא להאמין שזה המצב במדינה שלנו... זה פשוט עצוב ומתסכל