10 תשובות
זה היה יום אודישנים גדול או?
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה פשוט יום אודישנים מרוכז כזה
אנונימית
יאא לא ידעתי שיהיה כזה! איך היה?
אנונימית
שואל השאלה:
היה ממש קצר, הייתי בפנים איזה חמש דקות בסך הכל הם שאלו כמה שאלות בסיסיות והיו בהלם מהגובה שלי אחרי זה צילמו כמה תמונות וזהו
אני פשוט מנסה להבין מתי הם יפרסמו תוצאות או יציגו את זאת שבחרו כדי שאני אדע וכל מי שבאה להיבחן תדע
אנונימית
מה הגובה שלך למה הם היו בהלם?
אנונימית
שואל השאלה:
1.80 בערך
אנונימית
זה היה איזה תחרות? מה זאת אומרת את מי הם בחרו?
אנונימית
שואל השאלה:
אודישנים בשביל לבחור מישהי אחת
אנונימית
שיחתימו אותה? שתקבל קמפיין? למה האודישן?
אנונימית
שואל השאלה:
יחתימו אותה בסוכנות כאילו
אנונימית