13 תשובות
11t או 11t פרו
לא שווה..
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
שום שיאומי
אנונימית
שואל השאלה:
לממהה
לממהה
שיאומי לא כל כך טוב, היה לי אחד ונפילה אחת שלו שברה אותו לגמרי, לרוב הם מתקלקלים מהר.
תקני גאלקסי הןע יותר טוב
אל תקנה/י שיאומי.
עדיף סמסונג אותם מחירים בערך וסמסונג יותר טוב ומחזיק טוב יותר
אנונימית
אם אין הגבלת מחיר אז xiaomi 12 pro, הוא הכי טוב שלהם והוא טלפון מדהים בכללי.
דווקא גלקסי מתקלקל מהר. נופל נפילה קטנה ונשבר.
שאומי מחזיק הרבה יותר טוב מסמסונג. אני מתקן טלפונים, אז יודע את זה.
מה התקציב שלך?
שאומי מחזיק הרבה יותר טוב מסמסונג. אני מתקן טלפונים, אז יודע את זה.
מה התקציב שלך?
שואל השאלה:
לחח דיליי
לחח דיליי
חיפשתי תיוגים של שאומי כדי לעזור לאנשים כי אני מבין בזה
באותו הנושא: