11 תשובות
לא
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
שיאומץ גרועים ולא נוחים
מה שהם אמרו ^
שיאומי טובים ונוחים סתמו תפה שלכם אם כבר כבר אייפון לא טוב ובטח שלא נוח
מה התקציב שלך??
שואל השאלה:
עד 1000 ש"ח
עד 1000 ש"ח
אנונימית
הטלפון הזה מאוד טוב יש לו מצלמה מאוד טובה שווה לך לקנות ואל תקשיבי לאנשים שאומרים לך ששיאומי זה לא טוב
ואם את קונה אז תקני את הדגם של 128 gb
^<כל משתמש שיאומי אי פעם לפני שהוא ניסה אייפון>
היה לי אייפון x
באותו הנושא: