22 תשובות
כי האתר הזה ממכר, והוא מקום בריחה עבור רובנו.
כי אנחנו מכורים
זה לא רק סטיפס, זה קורה גם בהרבה אפליקציות אחרות, אנחנו מוצאים בדברים האלה מקום בריחה מהמציאות, מקום שבו אנחנו יכולים להירגע ולשכוח מהצרות שלנו, זה יכול גם לקרות עם יוטיוב, במקום להתמודד עם המציאות אנחנו בורחים למוזיקה ולסירטונים
וואי אימלה נשבעת אין לי מושג מה יש באתר הזה אבל הוא ממכרר
אני לא חוזרת כי אני לא הולכת לשום מקום
גם אם לא היית במקום כלשהו זה נחמד לחזור לראות מה השתנה. גם אם לא תחזור להיות פעיל, זה קצת כמו פגישת מחזור
כן מקלט כזה ממכר גם הרגל...
את מספרת לי? אני 9 שנים פה
מזדהה, ואני בכלל חיה בחו"ל
אבל האתרים המקומיים משעמים אנשים שם כבדים מידי או שפשוט הם לא פעילים כי כל אחד עסוק בחיים שלו.. פה באמת יש אווירה יותר כיפית
אבל האתרים המקומיים משעמים אנשים שם כבדים מידי או שפשוט הם לא פעילים כי כל אחד עסוק בחיים שלו.. פה באמת יש אווירה יותר כיפית
ליטרלי פה כבר 9 שנים חחח
זה כבר חלק מהשגרה שלנו
אני כבר לא בו יותר
אבל אני מאמינה שזה יחזור לי מתישהו
אבל אני מאמינה שזה יחזור לי מתישהו
כי האתר הזה הוא מקום מדהים להעזר ולעזור. זה מעביר את הזמן. גם העיצוב נורא נוח. לא מסובך פה למצוא דברים. ב-fxp יוצאה לי הנשמה עד כשבאתי לשאול שם שאלה.
אנונימי
כי כייף פה
זה מקום בריחה
לפחות בשבילי
לפחות בשבילי
הרגשה של "אני לא לבד" זה מה שגורם לי כל פעם לחזור לפה ולהבין שאני אשכרה לא לבד ושאפשר לדבר פה עם אנשים ולפרוק להם , לדבר איתם על שטויות ולהרים מצב רוח , לקרוא שאלות מטופשות עם תשובות מצחיקות זה מהנה זה פשוט גורם לי לשכוח עד כמה רע לי כמו שכתבו פה "לברוח מהמציאות"
מה הקשר? זה כמו כל דבר בחיים
עברו 4 חודשים וחזרתי חח
אני כאן 6 שנים
ואני כל פעם חוזר לאיזה חודש
ואז נעלם לשנה
ואני כל פעם חוזר לאיזה חודש
ואז נעלם לשנה
מי יחזור לפה
כי אין לי חברים
באדיבילדר
אל תכליל. יש אנשים שיש להם שליטה עצמית והם יכולים לצאת מזה
אל תכליל. יש אנשים שיש להם שליטה עצמית והם יכולים לצאת מזה
באותו הנושא: