5 תשובות
הצורה שזה נגמר בניכם כמה זמן אתם כבר לא מדברים אם הוא לא שלח לך הודעה חבר משותף שלכם אומר שהוא לא מזכיר אותך בכלל בשיחות הוא מצא משהיא אחרת מלאא סימנים
שואל השאלה:
לדעתכם אם עבר שבוע ולא דיברנו בכלל אז כבר לא נדבר אי פעם?
לדעתכם אם עבר שבוע ולא דיברנו בכלל אז כבר לא נדבר אי פעם?
אנונימית
לא מחייב
בכנות, תתקדמי הלאה.
גם אם תחזרו או משהו זה כבר לא יהיה אותו דבר, ו-היי זה כולה בן אדם, תתקדמי:)
גם אם תחזרו או משהו זה כבר לא יהיה אותו דבר, ו-היי זה כולה בן אדם, תתקדמי:)
גם אני חשבתי שזה נגמר לתמיד אבל הוא חזר דווקא כשהכי לא ציפיתי וכבר המשכתי הלאה
עזבי שטויות תתקדמי קדימה ואל תסתכלי לאחור
עזבי שטויות תתקדמי קדימה ואל תסתכלי לאחור
אנונימית
באותו הנושא: