15 תשובות
אתה תומס פוקינג שלבי אתה לא צריך לשלם
אנונימית
אם אתה לא מעוניין לשלם עליה פשוט אל תעשה את זה... אם זה לא בא מאהבה ובכיף אז לא לעשות תדבר איתה על זה
אפילו בני זוג מתחשבנים אז ידידים לא נורמלי
אנונימית
אם לא מתאים לך לשלם עליה תגיד לה בצורה יפה שזה לא מתאים..
שאני יוצאת עם ידידים שלי , אני משלמת עליהם
^כי זה כמו שתצאי עם חברה טובה שלך למה שהיא תשלם עלייך
אנונימית
לא ברור שלא שתעשה חצי חצי הקמצניות מה קרה
אממ לא זה די מוזר אם אתם זוג אז הגיוני למרות שגם זה לא חייב לקרות בהכרח אבל על ידידות?
שואל השאלה:
אני מת מהתשובות שלכם
שואל השאלה:
הקטע שאני כל הזמן משלם כל להם שיוצאים 60 50 עליה כיאלו ועליי זה איזה 100 כל פעפ כיאלו כבר לא נעים לי עם זה היה הפוך היחתי אומר שומע לא נעים לי אני אשלם על עצמי
^מה אתה ביצ' שלה שתשלם לבד
אנונימית
לא
אתם לא זוג וגם אם הייתם לא לגיטימי שרק אתה תשלם
מה שנקרא, simp
זה לא בסדר. ברור שאין בעיה לשלם אחד על השניה מידי פעם לא צריך להתחשבן על קטנות, אבל אם זה בא רק מצד אחד וזה כל הזמן מבינה למה שזה יפריע לך