9 תשובות
שואל השאלה:
אבל אהי לא רוצה יום יומיים אחרי זה מבאס רצח
אנונימית
אבל את לא יכולה להגיד להם תעזבו את המשפחות שלכם תבואו לחגוג לי יום הולדת.. אין מה לעשות יום הולדת אחד יצא ככה לא נורא..
RY4
שואל השאלה:
אולי פשוט לא לעשות כלום..
אנונימית
תחגגי יום אחרי
RY4
אין מה לעשות נראה לי תצטרכי לחגוג מחר או אחרי, אני יודעת שזה מבאס אבל היי, היום הולדת שלי יצאה על יום הזיכרון :)
שואל השאלה:
חובי הסלט^^
נולדתי ביום השואה
אנונימית
יום אחרי או בראשון
לא חייב בדיוק באותו היום לחגוג
אפשר יום יומיים אחרי
קודם כל מזלטטטט,
ותחגגי עם החברים שלך בבוקר/צהריים :)