9 תשובות
שואל השאלה:
אבל אהי לא רוצה יום יומיים אחרי זה מבאס רצח
אבל אהי לא רוצה יום יומיים אחרי זה מבאס רצח
אנונימית
אבל את לא יכולה להגיד להם תעזבו את המשפחות שלכם תבואו לחגוג לי יום הולדת.. אין מה לעשות יום הולדת אחד יצא ככה לא נורא..
שואל השאלה:
אולי פשוט לא לעשות כלום..
אולי פשוט לא לעשות כלום..
אנונימית
תחגגי יום אחרי
אין מה לעשות נראה לי תצטרכי לחגוג מחר או אחרי, אני יודעת שזה מבאס אבל היי, היום הולדת שלי יצאה על יום הזיכרון :)
שואל השאלה:
חובי הסלט^^
נולדתי ביום השואה
חובי הסלט^^
נולדתי ביום השואה
אנונימית
יום אחרי או בראשון
לא חייב בדיוק באותו היום לחגוג
אפשר יום יומיים אחרי
אפשר יום יומיים אחרי
קודם כל מזלטטטט,
ותחגגי עם החברים שלך בבוקר/צהריים :)
ותחגגי עם החברים שלך בבוקר/צהריים :)
באותו הנושא: