7 תשובות
רק חבר אחד או 2 ישארו
נכון וחצי
אבל יהיו כאלה שישמרו איתך על קשר ויהיו כאלה שהקשר יתנתק
אבל יהיו כאלה שישמרו איתך על קשר ויהיו כאלה שהקשר יתנתק
אצל דתיות לרוב זה לא נכון, אצל דתיים שלא מתגייסים גם לא נכון.
בקיצור - למתגייסים זה בדרך כלל נכון.
בקיצור - למתגייסים זה בדרך כלל נכון.
לא בהכרח..
בתכלס זה די נכון , אבל אי אפשר לדעת מה יקרה
תלוי עד כמה אתם קרובים... אני אישית אשאר בקשר רק עם 2 חברים שמאוד קרובים אליי
נכון.
באותו הנושא: