10 תשובות
כי הם מנסים להשיג חברים בגלל הצביעות שלהם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?^
מה זאת אומרת?^
אנונימית
בגלל שרוב האנשים בתיכון רוצים להשיג חברים אז הם נהיים צבועים
שואל השאלה:
ולמה בצבא אנשים לא צבועים?
ולמה בצבא אנשים לא צבועים?
אנונימית
בכל מקום יש צבועים.צריך להתרחק מהם.ממש כמו מאש
אנונימית
אני אאמץ להיות צבועה לשנה הבאה אולי זה יעזור לי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי יש מלא ילדים אז הם מנסים להיות טובים עם כולם אז זה מה שגורם לצביעות..
שואל השאלה:
מה הקשר?
מה הקשר?
אנונימית
כי הם בתיכון
באותו הנושא: