10 תשובות
כי הם מנסים להשיג חברים בגלל הצביעות שלהם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?^
אנונימית
בגלל שרוב האנשים בתיכון רוצים להשיג חברים אז הם נהיים צבועים
שואל השאלה:
ולמה בצבא אנשים לא צבועים?
אנונימית
בכל מקום יש צבועים.צריך להתרחק מהם.ממש כמו מאש
אנונימית
אני אאמץ להיות צבועה לשנה הבאה אולי זה יעזור לי
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי יש מלא ילדים אז הם מנסים להיות טובים עם כולם אז זה מה שגורם לצביעות..
שואל השאלה:
מה הקשר?
אנונימית