4 תשובות
שניהם
שניהם
שניהם גרועים,שניהם הורסים את הגוף שלך נפשית ופיזית, שניהם הורגים. אבל מנסיון שלי הבולימיה יותר נוראית.
שנוהם גרועחם כל אחד ומה שהוא מביא והתופעות לוואי שלו חוץ מזה למה צריך להשוות זה כמו שתשאלו מה יותר נורא דיכאון או חרדות לא צריך להשוות כל הזמן
באותו הנושא: