4 תשובות
זה תלוי בטעם
לא כןלם חושבים ככה.
כי זה יותר יפה ככה, אף קטן חמוד כזה.
כי זה מה שהחברה הכתיבה לנו שזה מודל היופי לצערי בדיוק כמו שרזות מחוטבות זה מודל היופי ועצוב שזה המצב ..
דווקא היום יש מלא נשים עם אף "רומאי" וכו' שנחשבות יפהיפיות. אבל הכל בתנאי שהן מושלמות כמובן ואז זה רק מוסיף עניין לפנים.

אם תהיה אחת עם אף ממש "יהודי" קיצוני, היא כבר לא תחשב יפה.
אנונימית