10 תשובות
זה עדיין די גברי אבל
אנונימי
הקו לסת של בלה חדיד מאוד גברי ולא מחמיא לה
שואל השאלה:
אנונימי היית מת
אנונימית
מה היית מת? זה עובדתית גברי, זה שריר בגוף
ככל ששריר יותר מפותח הוא יותר גברי. מה הויכוח פה לא הבנתי
אנונימי
שואל השאלה:
כן אנונימית הכל משתנה זה הזוי
ואנונימי כל עוד יש גם נשים שיש להן קו לסט בולט זה לא עניין של מגדר זה נורמלי אצל שני המינים
אנונימית
כן אה, אחלה פוליטיקלי קורקט
אנונימי
שואל השאלה:
זה שאתה יודע שאני צודקת וזה מערער אותך משום מה לא אומר שאני פוליטיקלי קורקט
למרות שבתכלס אני לא חושבת שזה דבר רע
אנונימית
חחח אני ממש לא מתערער בגלל דיון על פאקינג קו לסת, פשוט זה שכל השאלה נועדה בשביל להעלות לנשים עם קו לסת ממש מצחיק אותי.
ופוליטיקלי קורקט זה נחמד, אבל לפעמים גם ממש רע
אנונימי
שואל השאלה:
ממש לא השאלה הזאת נועדה להראות שאיך יופי זה סתם סטנדרטים שאנשים קבעו וזה יכול להיות לטובתנו ולא לטובתנו בלי שליטתנו
ומתי פוליטיקלי קורקט זה משהו רע?
אנונימית