5 תשובות
במקביל זה באמת עניין של להבין את העקרון ואת הצורת חניה כי בכל רכב זה שונה
תיסע למקום שאין הרבה מכוניות ותתאמן על זה
תנסה לחנות ותצא לבדוק כמה פעמים עד שתבין את השיטה
זה רק עניין של תרגול
תיסע למקום שאין הרבה מכוניות ותתאמן על זה
תנסה לחנות ותצא לבדוק כמה פעמים עד שתבין את השיטה
זה רק עניין של תרגול
הכל בסדר, תיעזר במישהו מנוסה פעם אחת שיכוון אותך עד שתצליח ולאט לאט תתרגל עם עצמך כל פעם ואז אתה תראה שתצליח.
לא חייב לעשות את החנייה מושלם, העיקר שאתה תדע איך להחנות
לא חייב לעשות את החנייה מושלם, העיקר שאתה תדע איך להחנות
שואל השאלה:
יש לי רישיון
יש לי רישיון
אנונימי
הכל עיניין של תרגול, תוכל לבקש ממישהו שידריך אותך.
כל אחד יש לו את השיטה שלו, אני בהתחלה גם נורא התקשתי, רק לאחר חודשיים לפחות, הבנתי את השיטה שנוחה לי.
כל אחד יש לו את השיטה שלו, אני בהתחלה גם נורא התקשתי, רק לאחר חודשיים לפחות, הבנתי את השיטה שנוחה לי.
בשיעור נהיגה או שכבר יש לך רישיון?
באותו הנושא: