התחברות הרשמה

כמה להחנות ברכב סדאן יותר קשה מרכב שהוא האצ'בק?

אני יודע שאחרי הכל זה עניין של הרגל אבל כמה מסובך יהיה המעבר מהאצ'בק לסדאן?
12 בדצמבר 2020, 22:16
רכבנהיגהרשיון נהיגהחוקי התנועהלימוד נהיגה    
תשובה אחת
בקטנה
חנייה זה חנייה, אם את יכולה בהאצ'בק את יכולה גם בסדאן
צריך להסתגל טיפה לגודל של האוטו אבל בקטנה
ת
תום_החתיך
באותו הנושא:
רכב ב35 אלף כרכב ראשון זה יותר מדי או סבבה?
רכב לאשה - מעוניין לרכוש רכב לאישתי, אשמח להמלצות, מעוניין ברכב קטן מנוע קטן ורכב אמין.
רכב יפני יותר איכותי מרכב גרמני?
נכון שלרכב עם תג נכה מותר להחנות באדום לבן?
למה להחנות את הרכב בתל אביב זה סיוט?
דאצ'יה לוגאן סדאן הוא רכב מספיק גדול למשפחה?
שמיעת רדיו ברכב שאינו מותנע - האם זה בסדר לשמוע רדיו ברכב כשהוא מכובה?
מה יותר קל לרכב על רולר בליידס או לרכב על גלגיליות?
מישהוא יודע אם אפשרי בכינרת להחנות רכבים צמוד לחוף
בנהיגה-באיזה שיעור לומדים להחנות את הרכב?
איפה מותר ואסור להחנות את הרכב?