תשובה אחת
בקטנה
חנייה זה חנייה, אם את יכולה בהאצ'בק את יכולה גם בסדאן
צריך להסתגל טיפה לגודל של האוטו אבל בקטנה
חנייה זה חנייה, אם את יכולה בהאצ'בק את יכולה גם בסדאן
צריך להסתגל טיפה לגודל של האוטו אבל בקטנה
באותו הנושא: