7 תשובות
אף פעם לא טעמתי בלי אז עם חח
בלי, הסיבה היא שהביצים ייבשו את החלה יוצר מהר מאשר חלה בלי ביצים
כן אני כן משתמשת בשל עדיקוש יוצא נדיר
לא יודעת אבל אני הכנתי מתכון של עדיקוש תכתבי בגוגל יש לה מתכון מדהים לחלות וזה בלי ביצים יצא לי נדיר באמת
שואל השאלה:
למה בלי בעצם ?
אנונימית