11 תשובות
אם הוא מתנהג אלייך כמו אוויר אז זה ממש לא בסדר, דברי איתו על מה שמפריע לך אולי הוא לא שם לב שהוא מתנהג ככה
שואל השאלה:
דיברתי איתו הוא עכשיו בשיחה עם הב* ז!ונב
דיברתי איתו הוא עכשיו בשיחה עם הב* ז!ונב
לדבר איתו
שואל השאלה:
דיברתי הוא לא מתייחס ואני קנאית גדולה דיי
דיברתי הוא לא מתייחס ואני קנאית גדולה דיי
לפרגן לו ולמצוא עוד חברים
ולא מבינה למה את מקללת אותה לא אשמתה שהוא נדלק עליה
ולא מבינה למה את מקללת אותה לא אשמתה שהוא נדלק עליה
אנונימית
טוב הוא אמור להיות החבר הכי טוב שלך אז בטוח באיזשהו שלב אתם תצטרכו לדבר
וזה הגיוני לקנא
וזה הגיוני לקנא
^^^אבל זה לא אומר שהוא צריך להתנהג אליה ככה, לשכוח ממנה ולא להתייחס אליה
שואל השאלה:
אמאלה
אמאלה
פרגני לו.... ככה זה בהתחלה הגיוני..
תראי תכף אם ממש ויתר עלייך כנראה שלא שווה אותך
תראי תכף אם ממש ויתר עלייך כנראה שלא שווה אותך
אנונימי
מסכימה עם אנונימי
ככה זה בהתחלה כי יש התלהבות שמכירים חברים חדשים למרות שעדיין להתנהג ממש כמו אוויר זה לא במקום, אם זה ממשיך...
אל תקנאי
מי שלא רוצה להישאר? פתחי לו את הדלת שילך הכי רחוק זה הפסד שלו
תהיי בגישה הזאת:
רוצה להיות בחיים שלי? מוזמן בכיף
לא רוצה? ההפסד כולו שלך והרווח כולו שלי
אני לא צריכה אנשים שלא רוצים אותי אני צריכה רק את אלה שרוצים איתם הכי כיף במילא כי הם משתפים פעולה
ככה זה בהתחלה כי יש התלהבות שמכירים חברים חדשים למרות שעדיין להתנהג ממש כמו אוויר זה לא במקום, אם זה ממשיך...
אל תקנאי
מי שלא רוצה להישאר? פתחי לו את הדלת שילך הכי רחוק זה הפסד שלו
תהיי בגישה הזאת:
רוצה להיות בחיים שלי? מוזמן בכיף
לא רוצה? ההפסד כולו שלך והרווח כולו שלי
אני לא צריכה אנשים שלא רוצים אותי אני צריכה רק את אלה שרוצים איתם הכי כיף במילא כי הם משתפים פעולה
הוא צריך להבין שלא מחליפים חברים לאהבה
ולא מחליפים את החברה הכי טובה לתחת.
חוק מספר אחד!!!
ולא מחליפים את החברה הכי טובה לתחת.
חוק מספר אחד!!!
באותו הנושא: