9 תשובות
אולי תסביר לה צה שאתה הסברת עכשיו פה
אני חושבת שאם היא תנתק איתך קשר רק ביגלל המרא החיצוני אז היא לא שווה את והיא שיטחית....
אם היא תנתק קשר בגלל חיצוניות היא חרא
למה אתה חושב ככה ?
אולי גם אם היא לא תאהב איך שאתה נראה אני לא חושבת שהיא סתם ככה תפסיק לדבר איתך
אולי גם אם היא לא תאהב איך שאתה נראה אני לא חושבת שהיא סתם ככה תפסיק לדבר איתך
ואתה צריך פשוט להיתנהג איך שאתה מיתנהג במציאות אם אנשים אחרים כי היא רוצה להכיר אותך...
שואל השאלה:
תודה רבה!
תודה רבה!
אנונימי
שואל השאלה:
הארי פוטרית❤
פחות..
הארי פוטרית❤
פחות..
אנונימי
תודה על הדילוג פרחים
שואל השאלה:
מישהי אמרה לפניך את זה ובצורה יותר מכבדת
מישהי אמרה לפניך את זה ובצורה יותר מכבדת
אנונימי
באותו הנושא: