6 תשובות
כע בהחלט
יש ימים שלא אוכלת כלום בבוקר
ויש ימים שכן חחח
שואל השאלה:
הייתי רגילה לאכול כל בוקר וקמתי עם תיאבון וזה והכל היה אחלה.
והשבועיים האחרונים השתבשו לי , לא מסוגלת להכניס כלום בבוקר יש בוקר שכן בוקר לא. זה משתנה. ובימים שאני לא מסוגלת אני עם בחילות מטורפות וזה לא עובר עד שאני לא מתחילה לאכול משהו קטן
אנונימית
אויש מבינה אותך!!
אם את צריכה משהו אני פה לעזורר
וואי כן ישלי אותה בעיה אבל אני מכריחה את עצמי אחרת כואבת לי הבטן ב11 ואני אוכלת צהריים מוקדם וזה בעייתי