12 תשובות
לא שמעתי בחיים שזה תסמין
זה לא תסמין מוכר אבל שמעתי שהיה אותו להרבה אנשים
לא שמעתי על זה...
לא ששמעתי על זה
לא שמעתי על זה
וואלה אם תמצאי תשובה לזה תגידי לי כי גם לי יש את זה ואני מתחרפן
שואל השאלה:
זה מזעזע באמת
אנונימית
אני כבר מפחד לאכול זה הורג אותי נשבע
שואל השאלה:
תקשיב מה הזוי יצאתי שלילית ב3 בדיקות (2 אנטיגן ו1 פיסיאר) אבל יש לי תסמינים
וזה באמת מזעזע עכשיו אכלתי ואני כלכך מתחרטת על זה
אנונימית
לי קרה כזה דבר, שתי בדיקות ביתיות- חיובי
שתי בדיקות במדא - שלילי
מחר עושה פיסיאר
זה לא קורונה זה סתם משהו מעצבן רצח כבר חודש זה ככה אצלי