9 תשובות
זה עצוב מאוד
ואי לא חשבתי על זה
עצוב אבל נכון
נכון, לא חשבתי על זה
זה עצוב אבל מה יש לנו לעשות בנידון חוץ מלתעד אותם שזה יזכר לנצח?
עצוב שהמדינה לא דואגת להם כראוי
אנונימית
מאוד עצוב
זה ממש עצוב
זה גם עצוב שהדורות הבאים יחיו בעולם ללא ניצולי שואה, הם ישמעו על זה רק מסירטונים ביוטיוב ומהספרי היסטוריה
באותו הנושא: