12 תשובות
. את תעברי למה לא.. פשוט תשדלי יותר בספורט
בטח!
יש לי חברים שנכשלים כל שנה מחדש בלפחות 3 מקצועות והם איתי מכיתה ז' עד עכשיו חחח (כיתה יב')
בטח שתעברי אבל ספורט זה שיעור דיי חשוב אז צריך להשתדל:)
את כע תעברי...
את תעברי. אני מכירה כמה ילדים שיש להם נכשלים ביותר ממקצוע אחד והם עדיין עוברים כל שנה
חה חה חה רק בספורט כשהייתי בכיתה ז׳ אני לא למדתי עשיתי באלגן ועליתי והתעודה שלי הייתה על הפנים
ברור שתעברי, אבל כמובן שכדאי לך להשקיע יותר או לעשות פטור מספורט (:
את רק צריכה להיות ביותר מ50 אחוז מהשיעורים ואת תעברי בספורט
חח מה את סתומה ברור שאת כן מי מסתכל על ספורט בכלל
אני חושב שעד כיתה ט' או י' כולם עולים זה סתם כדי לנסות להפחיד את התלמידים אני חושב
מה זה מי מסתכל על ספורט?
זה מקצוע לכל דבר.
אני חושבת שרק אחרי שלושה נכשלים לא עוברים.
אבל זה שיעור ספורט, יש שיעור שיותר קל לקבל בו 100?!
זה מקצוע לכל דבר.
אני חושבת שרק אחרי שלושה נכשלים לא עוברים.
אבל זה שיעור ספורט, יש שיעור שיותר קל לקבל בו 100?!
באותו הנושא: