7 תשובות
כן ברוב הפעמים
בד"כ כן
הכתה שלי הייתה עם מינימום ציון של 90 שנה שעברה לקראת הבגרות בהיסטוריה בזכות המורה שלנו
לא בטוח יכול להיות שהכיתה מפריעה הרבה או שהבוחו או המבחן קשה... אבל מי יודע?:-)
לא בהכרח..:i אבל אם כל הכיתה נכשלה אז נראה לי שכדאי שכולם יעשו בוחן חוזר
גם, או שפשט רוב הכיתה לא למדה לבוחן הזה, וגם חומר יכול להיות ממש קשה..
כן או שפשוט המבחן היה מאוד קשה
או שהכיתה מטומטמת:)
באותו הנושא: