2 תשובות
לא משרתת שם אבל בתור אילתית מתרגלים לחום אין מה לעשות
תתנחמי שלפחות אין לחות
תתנחמי שלפחות אין לחות
אנונימית
שירתי שם כמאבטח מתקנים לפני שנתיים.
חם שם רצחח (שלא נדבר שצריך להיות עם מדי ב' ואפוד ונשק שזה גורם יותר להזיע), אם המזגן מתקלקל במגורים זה קללה.
הייתי מתקלח שם פעמיים ביום.
בהצלחה
חם שם רצחח (שלא נדבר שצריך להיות עם מדי ב' ואפוד ונשק שזה גורם יותר להזיע), אם המזגן מתקלקל במגורים זה קללה.
הייתי מתקלח שם פעמיים ביום.
בהצלחה
אנונימי
באותו הנושא: