15 תשובות
שואל השאלה:
הוא אומר שעדיף לי להיות הפסיבי
הוא השולט בקשר הוא ה"גבר"
אנונימי
לול לא אוהב מושגחם של הוא הגבר
אםשר להיגד מושגים שהוא הנותן
ומה חבר שלך מעדיף?
שואל השאלה:
הוא אוהב להיות הנותן
אנונימי
אז תנסה מתישהו לקבל
ותראה אם אתה אוהב
לדעתי שניכם צריכים לנסות גם וגם. לא חייב לבחור אחד ויש הרבה זוגות שמתחלפים, תלוי בכם ובמה שנכון לכם.
זה כואב בהתחלה אבל זה אמור לחרמן
שואל השאלה:
אז עדיף לי להיות הפסיבי? האישה
אנונימי
שוב,לא אוהב את המנוחים האלה
רבל תנסה תראה
תיתייעץ גם כם הבן זוג שלך
שואל השאלה:
זה לא טוב המונחים האלה?
אנונימי
אני אישית לא אוהב אותם
כי זה להשוות זוגיות אחרת למה שהיא לא
אין אישה וגבר
יש גבר וגבר
שואל השאלה:
אבל אני נשי
וכיף לי להרגיש האישה שלו
אנונימי
אז תיהיה נשי
אמרתי שאני אישית לא אוהב אותם
אני גם בוטום אבך אני לא נשי
אז זה שאני מעדיף לקבל לא הופך אותי לאישה
אבל דוב,אמרתי שאידית אני חודב ככה
תיהיה מה שתרצה
מה זה פסיפי ומה זה אקטיבי
מה דאתה אוהב, תנסה גם וגם אם אתה לא בטוח
אני אישית בוטום
שואל השאלה:
זה כואב?
אנונימי