7 תשובות
זה כן הגיוני אבל זה סתם מביך
לא
לא. מיותר וילדותי.
כן
כמה שיותר מוקדם יותר טוב
את יודעת מה את רוצה, מה הטעם שלך ולא סתם לחשוב לעצמך, את חווה את הזוגיות ויודעת מה את מחפשת וככה יהיה לך יותר קל בעתיד לחפש בעל
אם את/ה ממש מאוהב/ת בו/ה אז כן תלך/י עם הלב שלך
כן ולא אני חושבת שזה תלוי