9 תשובות
שומר הכל
שומר, תמיד טוב להיזכר...
כנראה אשמור
זו התקופה שאני ארצה לזכור, ההרגשה שלי, האהבה הזאת
הזכרונות למי שהייתי פעם ומי שאני עכשיו
אני לא טיפוס שמוותר על זכרונות ככ מהר פשוט
שואל השאלה:
ואם היא מבקשת שתמחקו ותחזירו
אנונימית
אז מחזירה, כנראה שלא מוחקת תמונות
זה לא עניינו מה יש לי בגלריה, זה גם זכרונות שלי אחרי הכל
אם הוא רוצה למחוק אצלו הוא מוזמן, זה שלו.
אם הוא יבקש למחוק תמונה או כמה ספציפיות אז סבבה, יותר מזה שיקפוץ לי
מוחקת
לא יודעת איך אפשר לשמור אני כל שנייה הייתי בוכה
שומרת.
אבל מחביאה רחוק מהעין רחוק מהלב.
שואל השאלה:
אני הייתי מוחקת ומחזירה אם אין רגשות אין זכרונות רק מה שקורה אתם מסתכלים על תמונות אתם שואלים את השאלה איפה כל הרגש שהיה לי לבן אדם לאן זה נעלם..
נהנתי אהבתי היה וטוב שהיה לא צריך להסתכל אחורה..
אנונימית