3 תשובות
סרט ילדים/קצת נוער! הוא חמוד ממש אבל לא מצאתי בו איזה עניין! כל אחד והסגנון שלו, אבל ראיצי אוצו בכל מקרה ואני לא מתחרטת הוא מתוק
כל דבר עם אלי הוא אגדי
דווקא סרט יפה.
באותו הנושא: