2 תשובות
קראתי חלק
אהבתי :)
אהבתי :)
אנונימית
חמוד, קראתי חלק, אבל העלילה קשה לי מידי... כאילו מעדיפה דברים שמתחילים יותר קליל ומשם זה מתפתח...
באותו הנושא: