13 תשובות
זה בושה וחרפה
אכפת לי כי זה חלק מהעם שלי
עצוב לי בשביל קרובי המשפחה שלי והחברים הטובים שלי שמאמינים בו וכואב להם. ובנוסף זאת התנהגות אלימה ולא חוקית שצריך להוקיע מהשורש! בושה וחרפה!
אבל לא, אני לא מרגישה שחיללו לי משהו קדוש. אז לא, בפן ה"רוחני" שלי, אני מרגישה מנותקת ולא קשורה.
אבל לא, אני לא מרגישה שחיללו לי משהו קדוש. אז לא, בפן ה"רוחני" שלי, אני מרגישה מנותקת ולא קשורה.
אתאיסטים לא אתאיסטים להצית כל קבר לא משנה של מי זה לא בסדר.
תתנו למתים לישון בשקט!
תתנו למתים לישון בשקט!
זה לא משנה אתאיסטים או לא...
זה להשחית קבר זה לא משנה של מי זה מזעזע
זה להשחית קבר זה לא משנה של מי זה מזעזע
גם אם איכפת לשמאל הוא לא ממש יעשה פעולה כלשהי בעניין
אנונימי
אכפת לי כי זה בכל זאת דבר שחשוב.
זה קבר של אדם שבשביל המון אנשים בהחלט הייתה לו השפעה חשובה.
זה קבר של אדם שבשביל המון אנשים בהחלט הייתה לו השפעה חשובה.
אני נוצרייה ואכפת לי פגיעה באתרי קודש זה קו אדום ! למוסלמים הקיצוניים אין רגשות לכלום הם גם שורפים כנסיות ורודפים נוצרים, הם מתנהגים גרוע מחיות טרף צריך לנהוג בהם ביד קשה
לא אכפת לאף אחד תאמיני לי
כתבתי תגובה נגד האנשים ששרפו וכתבו לי שאני גזענית
כאילו באמת, אשכרה אנשים שורפים בית קברות מתוך גזענות ואני הגזענית??
כתבתי תגובה נגד האנשים ששרפו וכתבו לי שאני גזענית
כאילו באמת, אשכרה אנשים שורפים בית קברות מתוך גזענות ואני הגזענית??
בטח שאכפת, צריך לכבד מקומות קדושים ובכללי קבר של כל בנאדם לא משנה אם אני מאמינה או לא..
לא כזה אכפת לי, אבל אני פולותאיסט לא אתאיסט
לא מעניין
אנונימי
פשוט גועל נפש מה שעשו
באותו הנושא: