11 תשובות
^^לא יודעת אז , סיימתי פונקציות וטוב שכך חומר על הפנים
עם נוסחת משוואת ישר את צריכה נקודה ואת השיפוע אם לזה התכוונת
y-y1=m(x-x1)
y-y1=m(x-x1)
^^ גם אני חחח סיוט של החיים אבל גיאומטריה וטריגו פי אלף יותר גרוע
אנונימי
^ווא ווא מעדיפה להישאר כרגע בחומר שאני נמצאת עד שסוף סןף הבנתי אותו
שואל השאלה:
היו לי 2 נקודות ומצאתי מהם שיפוע
ועכשיו בשאלה הבאה יש לי עוד נקודה
איך עושים את זה?
היו לי 2 נקודות ומצאתי מהם שיפוע
ועכשיו בשאלה הבאה יש לי עוד נקודה
איך עושים את זה?
אנונימית
^מחפשים תשובות בסוף הספר
סתם סתם
סתם סתם
את מציבה את השיפוע בנוסחה של קו ישר שזה y=mx+b ואז את בוחרת אחת הנקודות שיש לך ומציבה את האיקס האיקס ואת הy בy וזה יתן לך את הb וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
^שנייה לא צריך להציב את אחד המספרים מהנקודה החדשה ? כאילו סתם למצוא את b ?
^שנייה לא צריך להציב את אחד המספרים מהנקודה החדשה ? כאילו סתם למצוא את b ?
אנונימית
^ לא בהכרח יש 2 אפשרויות או נקודה ושיפוע או שתי נקודות
צריך 2 נקודות אני חושבת
לא הבנתי כל כך למה התכוונת את אחרי שמצאת את השיפוע את מציבה אותו בנוסחה של קו ישר ואז את בוחרת אחת הנקודות שהיו לך בהתחלה ומציבה גם בנוסחה ואז מקבלת את b
אנונימי
באותו הנושא: