4 תשובות
אז שיהיה מכל הלב.. שלך.
שואל השאלה:
אבל אני לא טובה בלכתוב ברכות בכלל
^אז תחפשי בגוגל. או שפשוט תביעי מה שאת רוצה להגיד לה במילים בכתיבה
אוקיי אני אנסה לעזור, לא בלכתוב, כי כם אני לא מאה בזה(:
אבל את יכולה לכתוב אולי קודם ברשימה את מה שאת אוהבת לעשות איתה, זכרונות טובים איתה, מה היא עושה בשבילך שאת מעריכה מאוד, תכונות אופי טובות שיש בה.
אחרי שעשית את זה את יכולה לסדר את זה בברכה.


נגיד אני מאחלת לך משהו משהו משהו
לא יכולתי לזכות בסבתא יותר מדהימה ממך, את ממלאת אותי באושר. תמיד. מתי כשאנחנו עושות (), מתי כשאנחנו ().
וככה להמשיך עם כל הדברים שרשמתי למעלה.
בהצלחה!!
אגב תרשמי בסטיפס(בחיפוש) ברכות לסבתא או אמא, לפעמים יש ברכות ממש טובות ומקוריות.
בהצלחה!! מזל טוב(: