תשובה אחת
אני מוזרה אבל נגיד בברכות אני תמיד משקיעה בציור טוב כי אני טובה בציור ולפעמים כותבת גם שירים חח לא יודעת... תעש משהו עם כישרון מסויים שיש לך ככה תמיד יוצאות לי הברכות הכי טובות. פעם הכנתי לסבתא שלי סרטון אנימציה ליומולדת אחד ההזויים ו קורעים והיא ממש אהבה את זה