5 תשובות
אה עגיל רגיל זה נראלי בגג כזה שלושה חודשים
תלוי בזמן, נפיחות, כאב, גירוד ובגוף שלך
תלוי לפני כמה זמן עשית
אם הוא לא מפריש יותר, אם הוא לא אדום ככ, לא כואב
אם הוא לא מפריש יותר, אם הוא לא אדום ככ, לא כואב
שואל השאלה:
^לעגיל רגיל בתנוך? נשמע לא סביר
^לעגיל רגיל בתנוך? נשמע לא סביר
אנונימית
לא יודעים עדיף לך לחכות לפחות חמישה חודשים
באותו הנושא: