7 תשובות
מתי שנגמר לו הבידוד הוא לא מדבק
הוא יכול לעשות בדיקה
הוא יכול לעשות בדיקה
שואל השאלה:
אבל הבנתי שאחריי שחולים בדיקת הקורונה תצא חיובית לשלושה חודשים
אבל הבנתי שאחריי שחולים בדיקת הקורונה תצא חיובית לשלושה חודשים
אנונימית
^זה לא משנה אם הוא חולה כי הוא כבר לא מדבק
בדיקות קורונה
מי שהוגדר כחולה מאומת ייחשב כמחלים ויוכל לצאת מבידוד אם חלפו 10 ימים מהיום הקובע לתחילת הספירה ובתנאי שבשלושת הימים האחרונים לא היו תסמינים
*אם נעשתה בדיקה מהירה/pcr(תשובה תוך 48 שעות/pcr יותר מ48 שעות)היום הקובע הוא היום שבו נעשתה הבדיקה
חולה תסמיני או א-תסמיני יוגדר מחלים אחרי 10 ימים מהיום הקובע כלומר, גם אם הופיעו תסמינים ביום השלישי לאחר הבדיקה ביום העשירי הוא עדיין יוגדר מחלים אבל אם יש תסמינים ביום השמיני ולאחריו החולה לא יוגדר כמחלים
מחשבים את זה לפי היום האחרון של התסמינים+3 ימים ללא תסמינים
אם התסמינים הופיעו ביום התשיעי החולה ייחשב כמחלים רק לאחר 3 ימים ללא תסמינים
הגדרת ההחלמה חלה רק על חולה שלא אושפזו
חולים שאושפזו אבל ללא קשר לקורונה
חולים שאושפזו במצב קל עד בינוני בגלל קורונה
והמחלים יכול לצאת מבידוד רק לאחר אישור מרופא או מקופת החולים.
*אם נעשתה בדיקה מהירה/pcr(תשובה תוך 48 שעות/pcr יותר מ48 שעות)היום הקובע הוא היום שבו נעשתה הבדיקה
חולה תסמיני או א-תסמיני יוגדר מחלים אחרי 10 ימים מהיום הקובע כלומר, גם אם הופיעו תסמינים ביום השלישי לאחר הבדיקה ביום העשירי הוא עדיין יוגדר מחלים אבל אם יש תסמינים ביום השמיני ולאחריו החולה לא יוגדר כמחלים
מחשבים את זה לפי היום האחרון של התסמינים+3 ימים ללא תסמינים
אם התסמינים הופיעו ביום התשיעי החולה ייחשב כמחלים רק לאחר 3 ימים ללא תסמינים
הגדרת ההחלמה חלה רק על חולה שלא אושפזו
חולים שאושפזו אבל ללא קשר לקורונה
חולים שאושפזו במצב קל עד בינוני בגלל קורונה
והמחלים יכול לצאת מבידוד רק לאחר אישור מרופא או מקופת החולים.
בדיקות
עושים לו בדיקת קורונה כשרואים שיפור
באותו הנושא: