10 תשובות
רק לכפרים של הדרוזים לא מסוכן.. בשל המוסלמים בכולם מסוכן, אני ממליצה שלא ללכת.
שואל השאלה:
אבל למה בעצם זה מסוכן? כי שם לא יהיה פיגוע
אבל למה בעצם זה מסוכן? כי שם לא יהיה פיגוע
אנונימית
לצערנו גם מאום אל פחם יצאו המחבלים מחדרה ככה שאין אפשרות לדעת
^^האזרחים שם עוברים שטיפות מוח עכשיו בתקופה הזאת, אין לדעת מאיפה יצוץ המחבל הבא..
שואל השאלה:
נכון, אבל אם רק נוסעים שם לא אמור להיות סיכון!?
נכון, אבל אם רק נוסעים שם לא אמור להיות סיכון!?
אנונימית
דרך הכפר??
אם חס וחלילה חס ושלום יזהו שאתם יהודים במיוחד עכשיו ברמאדן השם ישמור
אם חס וחלילה חס ושלום יזהו שאתם יהודים במיוחד עכשיו ברמאדן השם ישמור
שואל השאלה:
לא מסוכן להכנס לשם בימים אלו?
כי תכלס פיגועים יש במקומות ים הרבה אנשים לא בכפרים שלהם
לא מסוכן להכנס לשם בימים אלו?
כי תכלס פיגועים יש במקומות ים הרבה אנשים לא בכפרים שלהם
אנונימית
לא.
הוא לא מוגדר כפר עוין אבל עם המצב עכשיו עדיף לא ללכת
^^מה שניראלך אחותי.. אבל אני אישית לא הייתי מסתכנת. סתם מפחיד.
באותו הנושא: