6 תשובות
כי המראה של עיניים לא ממוקדות ואפורות יכול להיות מרתיע
המראה של העיניים לא ממוקד
עיוורים ספציפית יותר רגישים לאור בהיר, זה יכול לגרום להם לכאב אז הם שמים משקפיים.
כי המראה של העיניים לא ממוקד
בעיקר כדי שלא יראו את המבט המוזר שלהם
יש עיוורים שרגישים לאור. עוורון הוא ספקטרום, לא כולם רואים 'כלום', יש כאלה שרואים אורות ואפילו מעבר לזה. ויש עיוורים שמעדיפים שלא יראו את העיניים שלהן כי הן לפעמים נראות שונה משל אדם רואה.
לא לכל העיוורים יש עיניים שנראות שונה, יש כאלה שיראו בדיוק כמוך ובכל זאת יהיו עיוורים. ולא כל העיוורים בוחרים להשתמש במשקפי שמש.
לא לכל העיוורים יש עיניים שנראות שונה, יש כאלה שיראו בדיוק כמוך ובכל זאת יהיו עיוורים. ולא כל העיוורים בוחרים להשתמש במשקפי שמש.
באותו הנושא: