7 תשובות
כדי לראות-_-
אנונימית
כי לפעמים הם פוזלים או שהעיניים נראות מוזר אז הם שמים משקפי שמש כדי להסתיר את זה אם אני לא טועה
או שגם לאבק כי הם לא ממצמצים ואז כדי שלא יתלכלך להם האישונים, אני לא זוכרת מישהו פעם סיפר לי אבל זה משהו מבין ה-2.
שואל השאלה:
משקפי שמש הכוונה והם עיוורים לא נראלי שזה ממש עוזר -_-
LxK
יש עיוורים שלא שולטים בעיניים שלהם ובעצם הן זזות בלי הפסקה והם לא רואים שיראו את זה
זה מה ששמעתי
אנונימי
כדי לראות קצת יותר טוב
הרבה מהם גם רגישים לאור (לרוב העיוורים עדיין יש ראייה... זה לא רק שחור כמו שהרבה חושבים.), כאשר החלק היחיד מהראיה שנשאר להם זה רק אור, זה יכול להיות מאוד מסנוור. (חברה שלי בקהילה אל תכתבו לי עכשיו שאני טועה בלי שאתם באמת מכירים אנשים עיוורים).
המשקפי שמש זה בגלל הבדלים בתאורה או אור חזק מידי כי זה נורא מפריע להרבה עיוורים זה כמו סינוור כזה כי במקום לראות כמוך מה שהם רואים זה הפרשי אור ויש במיוחד רגישות יותר גדולה לאור
אנונימית