6 תשובות
כן. אבל תספרי זה מאוד חשוב
שואל השאלה:
וואי פאק אני לא מאמינה באלי לבכות
אנונימית
^^כן כבר ערכתי את התשובה. תודה
אם את מסכנת את עצמך אז כן, הוא חייב.
בכל מקרה פזיכיאטר זה בדכ המקום שבו כל ההסתרות נחשפות וזה נהיה חסר משמעות.
הוא ישאל גם אם לא תשתפי, זה לא משנה.
בכל מקרה, בהצלחה באבחון אהובה!
שיהיה לך רק טוב
אם את מתחת ל18 אז הוא מחוייב לספר להורים.
פסיכיאטר בדרך כלל חייב להגיד על זה