9 תשובות
תלוי מה הסיבה
כל עוד זה עושה לך טוב למה לא
שואל השאלה:
אין סיבה
אין סיבה
אנונימית
לא, אם תשני ב7 וחצי זה אומר שאת מוזרה
אם את ממש עייפה אז כן, קחי בחשבון שסיכוי טוב שתתעוררי באמצע הלילה כי זה ללכת לישון מאוד מוקדם
כמובן
כן
לא
אנונימי
כמובן אבל יש מצב שתתעוררי מוקדם מדי מגיד כמו ארבתי בבוקר תנסי להחזיר את עצמך עוד קצת ואז כבר תקומי בשעה יותר סבירה
באותו הנושא: