4 תשובות
זה באמת מזעזע
מזעזע
מזכיר את האינתיפאדות של שנות התשעים שהיו פיגועים ליטרלי בכל פינה
מאסטר אוהד אמור לפתוח לייב היום על זה לדעתי דבר איתו. וגם אם אתה פוגש מחבל אתה רוב הסיכויים נפצע או מת שזה מפחיד גם אני ראיתי הרגע מישהו מפחיד שיצאתי היום פעם ראשונה לחדר כושר ואתמול בכלל לא.
יקר,

נתקלתי בהודעתך והיה לי מאוד חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הפחדים שעלולים להציף, המחשבות שעולות, וייתכן שגם חוסר הוודאות מציף בעקבות האירועים האחרונים שקורים במדינתנו. אני משערת כי המצב הבטחוני עלול לערער מאוד ואף לגרום אולי לחוסר בטחון, האם יש מישהו שאתה סומך עליו שתוכל לשתף בחששותייך?

בנוסף, אם תרגיש צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.