6 תשובות
מפחיידד
מלחיץ
נכון
זה נורא
זה ממש מפחיד, יש לי משפחה שם (אומנם לא במינסוטה אבל קרוב)
זה נורא
זה ממש מפחיד, יש לי משפחה שם (אומנם לא במינסוטה אבל קרוב)
אני בכיתי כשראיתי את הסרטון ששוטרים חונקים למוות בחור שחור, אני בטוחה שאם הוא לא היה "שחור" הם לא היו עושים את זה.
אני כלכך שונאת את האפליה הזאת שהם עושים
אני כלכך שונאת את האפליה הזאת שהם עושים
שובו של הkkk
אנונימית
לא מפחיד אותי כי זה לא קורה כאן אבל זה עצוב לי מאוד שככה נראה העולם...
באותו הנושא: