4 תשובות
יש סיכוי שכן.
אבל גם אם לא לא נורא.
הסיכוי לא גבוה. חנייה זה תנאי מחייב לעבור טסט
לדעתי לא תעברי...
אבל תעדכני!
סיכוי גבוה מאוד
לי ויתרו על חנייה בטסט כי כשבאתי לעשות נתקעתי באוטו עם המראה הימנית
והיה לי טסטר מאוד קשה אבל נסעתי מעולה אז הוא העביר אותי
פלות מסתכלים על חנייה
אנונימית