4 תשובות
כמו שאמרת היו לך 0 טעויות עד לשם, למדת מהטעות הזאת. אז גם אם לא תעברי את זה, הסיכוי היא יותר קטן שלא תעברי פעם הבאה. הכול בסדר קורה לכולם.
אני לא העברתי 4 פעמים טסט ואותי לא מעבירים בכלל, אני מאמינה טסט הבא את עוברת.
שואל השאלה:
לא עברתי איזו טסטרית פח.
אשכרה זו ההערה היחידה שנתנה לי. רק על זה היא הכשילה אותי אני מתה. יואוו
אנונימית
סיסוש מחר ישלי טסט שישי, הכל אפשרי
אנונימית